Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) határozzák meg az AutoConnect.hu (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit. Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen ÁSZF-et, mielőtt megrendelést kezdeményezne.
1. A Szolgáltatás tárgya
A Szolgáltató autóelektronikai eszközök, többek között CarPlay rendszerek, tolatókamerák, kijelzők, multimédiás kiegészítők és egyéb autóipari eszközök beszerelését és konfigurálását végzi.
2. Megrendelési folyamat
A megrendelés menete:
-
Az ügyfél kiválasztja a szolgáltatást vagy eszközt.
-
Ajánlatkérés és egyeztetés (ár, időpont, kompatibilitás, helyszín).
-
A megrendelés az előleg megfizetésével válik véglegessé.
-
A szolgáltató az előleg beérkezése után indítja meg az anyag rendelésének folyamatát. Amint megérkezik az anyag a felek egyeztetik a beszerelés alkalmas időpontját
-
A beszerelés a megbeszélt időpontban megtörténik.
Előleg mértéke: bruttó 20.000 Ft, amely a Szolgáltató adminisztrációs, előkészítési és időfoglalási költségeit fedezi.
3. Fizetési feltételek
-
Előleg fizethető átutalással vagy készpénzben, melyről a szolgáltató minden esetben elektronikus számlát állít ki.
-
A fennmaradó díj a beszerelés átadásakor azonnal esedékes (átutalás, bankkártya vagy készpénz).
-
A szolgáltatás díja az ajánlatban és a számlán szerepel.
4. Elállás és lemondás
Ha a megrendelő a szolgáltatástól eláll, köteles megfizetni:
-
az előleg összegét (nem visszatérítendő)
-
az addig felmerült anyagköltségeket
Az ügyfél lemondás esetén a megrendelt anyagokat a költségek megtérítése után átveheti, előre egyeztetett időpontban, azon helyszínen, ahová a szolgáltatást eredetileg rendelte.
Az ügyfél az előre egyeztetett szerelési időpontot díjmentesen lemondhatja 24 órával a szerelés időpontja előtt,és díjmentesen új időpontot foglalhat. Abban az esetben, ha az ügyfél nem jelenik meg a szerelés időpontjában, és/vagy nem jelez 24 órával előtte 28.000 Ft (Bruttó) időpont lemondási díjat számít fel a szolgáltató. A felek új időpontot egyeztetnek, és a szolgáltató elvégzi az igénybevett szolgáltatást, vagy a megrendelő eláll a szolgáltatástól, ez esetben az előleget, az időpont lemondási díjat, és a felmerült anyagköltségeket köteles megfizetni
5. Garancia, jótállás és szavatosság
A Szolgáltató minden beszerelési munkájára a hatályos magyar jogszabályok szerinti kellékszavatosság és jótállás vonatkozik, valamint a beszerelt eszközökre a gyártó által biztosított termékgarancia érvényes.
5.1 Garancia feltételei
-
A garancia csak rendeltetésszerű használat esetén érvényes.
-
A garancia nem terjed ki külső behatásból eredő hibára (pl. baleset, beázás, tűz, hibás akkumulátor, autó elektromos rendszerének hibája, rongálás, szakszerűtlen szétszerelés stb.).
-
Fontos: a garanciális ügyeket kizárólag az autoconnect.hu/hu/garancia oldalon található űrlap kitöltésével lehet kezdeményezni.
5.2 Garanciális ügyintézés menete
-
Garanciális probléma esetén 2 munkanapon belül visszajelzést adunk emailen
-
Elindítjuk a hibafeltárást egyeztetéssel és diagnosztikával
-
Kivizsgáljuk az esetet, feltárjuk a hibát
-
Szükség esetén időpontot biztosítunk javításra
5.3 Garanciális javítás helye
-
A garancia alapesetben kizárólag a Szolgáltató budapesti műhelyében érvényesíthető
-
Ha az ügyfél a garanciális javítást nem műhelyben, hanem az otthonában vagy egyéb helyszínen kéri, akkor:
-
200 Ft/km (Nettó) kiszállási díj kerül felszámításra (oda-vissza útra)
-
-
Ha az ügyfél eredetileg kiszállással rendelte a szolgáltatást, akkor:
-
a garanciális javítás kiszállással is díjmentes
-
A javítás minden esetben a hiba természetéhez igazodó, ésszerű határidőn belül történik.
6. Felelősségkorlátozás
A Szolgáltató nem vállal felelősséget:
-
közvetett károkért,
-
szoftverfrissítés okozta gyártói kompatibilitási hibákért,
-
olyan problémákért, amelyek az autó saját hibájából fakadnak.
-
ha más, az AutoConnect által nem minősített szolgáltató/szervíz/magánszemély modosítást, bontást végez az autón
Átvétel, szerelési garancia:
-
Az ügyfél a szolgáltatás befejezését követően köteles az autót átvételkor azonnal kipróbálni és ellenőrizni a beszerelt eszközök működését.
-
Az autó átvételével és a szolgáltatás kifizetésével az ügyfél elfogadja a teljesítést, és a beszereléssel kapcsolatos későbbi, utólagos reklamációra nem jogosult, kivéve ha a hiba a gyártó által biztosított termékgarancia hatálya alá tartozik.
-
A Szolgáltató csak saját hibából fakadó károkozás esetén vállal felelősséget a szerelés során, amelyeket a lehető legrövidebb időn belül helyrehozunk.
-
A garanciális javítások kizárólag a Szolgáltató budapesti műhelyében, vagy előzetesen kiszállással rendelt szolgáltatás esetén történhetnek a gyártói garancia feltételeinek megfelelően.
7. Adatkezelés
Az adatkezelés a hatályos GDPR-előírásoknak megfelelően történik.
8. Jogviták
Jogvita esetén elsődlegesen békés rendezést kezdeményeznek a felek. Ennek sikertelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság az illetékes.
9. Hatály
Jelen ÁSZF 2024.06.10-től hatályos, a Szolgáltató a módosítás jogát fenntartja.